reklama

List ministrovi vnútra

Vážený pán minister, priznám sa, že ste jedným z politikov, kvôli ktorým strácam chuť sledovať dianie na politickej scéne u nás. Otravuje ma to, že za posledné mesiace sa o Vašej práci dozvedám, že nedodržiavate zákony, hoci by ste ich sám mal chrániť. Mám zlý pocit, že nezodpovedne narábate s peniazmi daňových poplatníkov. Ide o zaobstarávanie čohokoľvek. Vadí mi Vaša arogancia, prehnané sebavedomie. Nech už mám voči Vám hocijaké výhrady, predpokladám, že ste rodič. Preto Vám píšem tento list.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (43)

Nepoviem Vám nič nové. Na nábreží Dunaja zabili mladého chlapca. Pre Vás možno iba číslo v dennom hlásení.Bol to študent, akých chodia po Bratislave tisícky. Dlhé vlasy, gitara a citlivé srdce. Písal básne a žil si svoj život. Nikomu neubližoval a napriek tomu zomrel nezmyselne a násilne. Niekto si ho vybral, preto, že mal dlhé vlasy. Viete si predstaviť, že aj Vy by ste mohli byť na mieste jeho rodičov? Pošlete dieťa študovať filozofiu a niekto Vám ho zabije, len tak zo zábavy...“ Podáme si ich bejzbolkami...“Nemáte pocit, pán minister, že nad Slovenskom sa sťahujú čierne mračná ? Pochody, uniformy...Z toho, čo sa tu deje, nemám dobrý pocit.Je normálne, že ja ako rodič, hovorím svojmu dieťaťu, ak by sa náhodou dostalo do situácie ohrozenia, aby sa vykašľalo na iných a utekalo kade ľahšie? Až keď budeš v bezpečí, potom volaj sanitky a policajtov...Nemala by som mu hovoriť, aby bránilo iných, keď sa im deje bezprávie, aby pomáhalo iným v núdzi ? Pán minister, zvolila som to, čo je pre mňa výhodnejšie, nechcem dieťa hrdinu, ale chcem ,aby žilo...Je hrozné keď umierajú mladí ľudia, ale najhoršie je, ak zomierajú nezmyselne. Dnes ráno, keď som si pozrela tlač, potešilo ma, že ľuďom nie je jedno, čo sa tu deje. Ozývajú sa mladí, ozývajú sa umelci. Slušní ľudia nechcú násilie.Hneď na ďalšej strane, síce bulvárneho denníka, som si prečítala titulok „Ďalšie kšefty na ministerstve vnútra“ a to ma už fakt dorazilo.Pán minister, žijete z peňazí nás všetkých a zdá sa ,že nie zle. Začnite robiť svoju prácu tak, aby ste sa nezobudili až vtedy, keď tu budú horieť autá a domy....Aj keď som na Vás dosť nahnevaná, dokážem objektívne oceniť niektoré Vaše výsledky v boji s organizovaným zločinom, či pri zlepšovaní bezpečnosti na cestách. Čo keby ste zabudli na svoju stranícku príslušnosť a vrhli svoju energiu do boja proti neonacizmu , všetkým druhom extrémizmu a násilia ?Ozaj, aké vlasy majú Vaše deti, pán minister ?Ing. Katarína Ábelová

Katarína Ábelová

Katarína Ábelová

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

47 ročná podbnikateľka Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu