reklama

Moja banka

Nechápem a neznášam pravidlá pre pravidlá. Skoro denne chodím do pobočky jednej banky. Asi som najlepšia, lebo idem za nimi...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

S manželom sme boli dokonca jednými z ich prvých klientov v našom meste.Poznajú moje priezvisko a dosť často to v rámci “ dobrého prístupu ku klientovi“ využívajú. Jednoducho ma ním oslovujú.Minule som však stratila svoju identitu.Stačilo tak málo. Zabudla som si občiansky preukaz. Mala som pri sebe všetky možné doklady,vrátane dvoch kariet z ich bankomatu, vodičský preukaz ,kartičku o IČO a DIČ, kartičku poistenca, živnostenský list, ale občiansky ostal doma.Chcela som hroznú vec. Vložiť svoje vlastné peniaze na svoj vlastný účet.Išlo o sumu do desať tisíc korún. Žiadne dramatické množstvo peňazí.Pravidlá „ najlepších“ však nepustia. Bez občianskeho ani ránu. Stačil by pas.Ten však na nákup do hypermarketu obyčajne nenosím. Nepomohla argumentácia, že tam denne chodím, že ma poznajú.Pravidlá boli jasné. Mladý muž pri prepážke nemôže zobrať peniaze bez občianskeho ani vlastnému bratovi.Keďže už bolo mojou veľkou osobnou „výzvou“ dostať svoje peniaze na svoj účet za každú cenu, hľadali sme možnosti. Nakoniec stačil akýkoľvek občiansky preukaz. Oslovila som pána, ktorý sa zjavil v pobočke. Mal občiansky preukaz. Opísali si jeho číslo, podpísal mi vkladový doklad a všetko bolo OK. Až na to, že sme predsa len porušili pravidlá. Na vkladovom doklade, ktorého kópia mi ostala ,je okrem čísla OP aj jeho rodné číslo /chránený či tajný ?/ údaj. Čo keď ho zneužijem? Na to ma upozornil až manžel doma, keď som mu neuveriteľnú bankovú story rozprávala.Pri argumentácii o stupidite tohto pravidla a mojom vyhlásení, že mňa predsa poznajú a náhodný okoloidúci môže byť kľudne aj nejakým teroristom, zareagoval pracovník banky skutočne trhovo. Poznámka v duchu ,že teroristi majú veľa peňazí a pre banku sú zaujímavé peniaze, ma nahnevala najviac. Hoci som presvedčená, že nebola myslená vážne, ale len mala odľahčiť absurdnú situáciu. Neodpustila som si poznámku o tom, že pre mňa je dôležité, aké peniaze spravujú a pri takomto striktnom dodržiavaní pravidiel sa im môže ľahko stať, že najlepší pôjdu od nich.

Ing. K. Ábelová

Katarína Ábelová

Katarína Ábelová

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

47 ročná podbnikateľka Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu